Аз също не отварям въобще прозорците, мнооого рядко
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да използваме максимално климата в жегите?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЧерна кола да караш лятото е просто убийство......Затова се научих да паркирам под дебели сенки
и сега всичко е тип топ
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеА някой играл ли си е да мери температури? Вън, вътре, колко градуса духа и т.н.?'99 156 1.9 JTD SP3
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениекупувате си 2.4 и на него му е се тая дали е с пуснат климатик или не
Не се набутвайте с нова кола , на 1,9 също и е се тая дали е с клима или без/особено ако е с чипче/
Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
Avensis 2011 -2.0 D-4D
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениекупувате си 2.4 и на него му е се тая дали е с пуснат климатик или не
Comment
-
уфф земи си 2.4 земи си 1.9 малолитражки
требе се бутат по светофарите .. бахти ...
ела ти покажа 1.6 ТС дали требе да го бутам
по светофарите с пуснат климат
сичкото дизелджии сте големите разбирачи ...
и пак окензахте темата ..Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщениеуфф земи си 2.4 земи си 1.9 малолитражки
требе се бутат по светофарите .. бахти ...
ела ти покажа 1.6 ТС дали требе да го бутам
по светофарите с пуснат климат
сичкото дизелджии сте големите разбирачи ...
и пак окензахте темата ..
Comment
-
Бате Стефчо е прав! Пооспамихме темата, но поне истината се роди в спора
А прозорците аз също почти не отварям заради мръсотията и шума. Също така, когато стане достатъчно топло, че да се налага ефективно охлаждане, затварям и клапата да върти на вътрешна циркулация.Last edited by trustworthy; d.m.y г., 21:42._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеБате Стефчо е прав! Пооспамихме темата, но поне истината се роди в спора
Че това се знае от почити 100 години!
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеЕ въртящ момент при ниски обороти и бензин не са много съвместими
еле па твинспарк фиатск
Аз предлагам да не водим повече "екзистенциални" спорове тука!
Всеки даде съвети за добри практики и оптимално ползване на климатичните системи в автомобилите... мисля, че темата си беше твърде хубава и съм сигурен, че много хора научиха много вкл. и аз... не знаех например, че "презрените" фиатски инженери са се сетили да изкл. климатика когато ти потрябва мощност... мислех си, че само инженерите на VAG ги знаАт тия тънкостиLast edited by fade; d.m.y г., 21:52.
Comment
-
а не сте ли си мислили че изключвнето на компресора на климатика/климатроника при високи обороти е заради самите обороти -в смисъл инерционно претоварване на механизма на компресора. Защото това изключване май беше някъде към 6000оборота. И е нормално ако ти трябва мощност тя да ти е под ръка при ниските обороти, а там компресора не се спира. Не знам как е при дизелите но там мощноста и момента са при по ниски обороти, а вероятно компресора на климатика/климатроника не се спира.
Само предположение де, и тема за нови спорове.
Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
При мен компресорът не се изключва при рязко подаване на газ. Това е проблем на извънградско, ако трябва да изпреваря бързо се налага да изключвам климата... Доколкото съм чувал (не съм карал старата) двузоновият климатроник спъва динамиката повече от стария, въпреки че са с еднакви компресори. Само управлението е различно.
Освен това не е зъл, никога не прави супер студено.
Comment
Comment